Skip to content

Dilema

16 Noiembrie 2010

In primul rind as vrea sa spun ca am terminat (intr-un final) noua tema. Si ca am instalat-o pe noul domeniu. Mai am de adaugat imagini la (destul) de multe articole astfel incit sa fie totul complet. Si mai am de „surubarit” pe ici pe colo prin cod. Situatia face ca in aceasta saptamina sa fiu extrem de aglomerat si cu alte proiecte care au termenul limita de finalizare vineri. Nu mai spun ca in acest sfirsit de saptamina am si un team building.

Aici nu am sa mai scriu nimic din motive lesne de inteles.

Noua „casa” pentru mult timp de acum inainte o puteti gasi la adresa www.depresium.ro. Ca in orice casa noua mai trebuie batut un cui, unsa eventual o usa dar in cele din urma sters praful. Este foarte probabil sa organizez un concurs asa cum am procedat anul trecut. Nu prea a fost lumea incintata de cartile oferite prin intermediul editurilor care au fost sponsori asa ca puteti veni cu idei privind premiile. Puteti lua in calcul si o eventuala modificare a temei blogului vostru daca va suride ideea, insa luati in calcul faptul ca nu ma omor dupa Internet Explorer. Ca un mic pont: anumite detalii ale noii teme sunt vizibile doar sub Chrome si Safari.

Sper sa va placa noua tema la fel de mult cit mi-a placut mie cind m-am apucat de ea si sa tineti cont ca va este dedicata in primul rind voua!

P.S. Noua tema este extrem de prietenoasa cu browserele moderne si amicala cu cele vechi.

From → Stire

11 comentarii
  1. Sa stii ca si eu ma gandesc la fel. Ai lucra si tu mai fara presiune, ne-am satisface si noi curiozitatea mai repede. Stii bine ca imbunatatiri aduci mereu, niciodata nu ai sa poti spune „Gata, nu mai am nimic de facut la blog, e perfect”! Hai, spune-ne odata noul blog 🙂

    • Aici ai dreptate Zina! Ba chiar mai mult, daca tot mai am de finisat cite ceva macar am un feedback si am de unde sa stiu cam ce mai trebuie modificat.

  2. Arata foarte frumoasa noua tema! Felicitari! Chiar daca nu e gata, mie-mi pare gata. Felicitari si pentru noul domeniu! 🙂 Pe adresa asta n-o sa mai apara posturi?
    In josul paginii am vazut ca e soare, asta inseamna ca e soare acum afara? 😛 Se schimba o data cu vremea? ^_^ Frumos a iesit!
    Succes cu toate proiectele!

    • Multumesc pentru aprecieri! Tema se modifica in functie de fazele zilei si de conditiile meteorologice. Folosesc serviciile meteo de pe accuweather si uneori ei modifica anumite coduri. In aceasta situatie nu apare decit momentul zilei (rasarit,prinz, asfintit sau noapte dupa caz) fara situatia meteo. Am setat sa fie ceva implicit senin.

      Pe aceasta adresa nu am sa mai scriu nimic.

      Iti multumesc pentru urari!

  3. modificat 😉

  4. Hm! Pai vad ca si „Dilema Veche” si-a schimbat tema cea veche cu una mai vesela (mie-mi place). Tu le-ai schimbat-o? Si daca vreau sa te trec in blogroll ce sa trec? http://www.depresium.ro sau depresie.wordpress.com? Si la descriere ce sa trec? Deprimat sau depresiv? Sau deprimant? Temator sau creator (de teme/temeri)?

    P.S. Atentie – Aprofundez depresii. Daca vreau.

    • Avind in vedere ca aici nu am sa mai scriu nimic… poti trece depresium.ro. Nu am schimbat nimic la „Dilema Veche”. 🙂 In privinta descrierii poti trece cum doresti tu, in fond este blogul tau. Prefer sa nu provoc depresii nimanui totusi.

  5. Wow, foarte misto noul blog. 😀 Era misto daca acel copacel ar fi inflorit, dar dupaia nu ar mai fi fost depresia, nu? :)) Incearca la titlul sa pui un opacity de 80%.

    • Multumesc! Ai avut dreptate cu copacelul. Poate ca totusi, la primavara cei de jos vor inflori. Am lasat titlul sa fie cromatic asemanator cu copacul. Dar inca este „santier” si am sa mai fac modificari. Designul se vede cel mai bine pe browserele Safari si Chrome. Daca vrei sa vezi doar o diferenta intra cu ele si lasa un comentariu. Mai sunt ascunse si citeva easter eggs prin interfata.

Trackbacks & Pingbacks

  1. Dilema - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

